مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-24اقتصادي

شرکت های دانش بنیان در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند


بنیان گذار مرکز تحقیقات ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شرکت های دانش بنیان در حوزه داندانپزشکی به تدریج در حال واردشدن به بازارهای جهانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیررضا رکن ظهر پنجشنبه در حاشیه سمپوزیوم علمی تازه های ایمپلنت و معرفی محصولات دانش بنیان داخلی در حوزه ایمپلنت های دندانپزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایران حدود 1 میلیون بیمار نیازمند به ایمپلنت دندانی وجود دارد که اگر از این عرصه حمایت شود، تا حد زیادی از خروج ارز و بومی سازی این دانش جلوگیری خواهد شد.

بنیان گذار مرکز تحقیقات ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایمپلنت دندانی نسبت به سایر فناوری های این حوزه یک دانش جوان است و سابقه دستیابی بشر به آن از 70 سال فراتر نمی رود.

به همین دلیل این نیاز وجود دارد که دانش محققان و دانشمندان این عرصه به صورت پیوسته به روزرسانی شود و پژوهشگران ایرانی در جریان جدیدترین دستاوردهای این حوزه قرار بگیرند.

وی افزود: مرکز تحقیقات تهران از سال 1389 کار خود را به طور تخصصی متمرکز بر توسعه دانش ایمپلنت های داخلی آغاز کرده و اگرچه فرازوفرودهای زیادی در این بازه زمانی 13 سال به وجود آمده اما اکنون در جایگاهی ایستاده ایم که می توانیم انواع ایمپلنت های موردنیاز را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند

شرکت های دانش بنیان در آستانه ورود به بازارهای جهانی هستند