مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-12اقتصادي

کمک میلیون دلاری «اسپیلبرگ» به اعتصاب گران


از زمان شروع اعتصابات هالیوود «استیون اسپیلبرگ» و همسرش یک میلیون و 500 هزار دلار به نویسندگان، بازیگران و سایر افراد تحت تأثیر منفی اعتصابات اهدا کرده اند.

- از زمان شروع اعتصابات هالیوود استیون اسپیلبرگ و همسرش یک میلیون و 500 هزار دلار به نویسندگان، بازیگران و سایر افراد تحت تأثیر منفی اعتصابات اهدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، کمک های سخاوتمندانه استیون اسپیلبرگ و همسرش کیت کپشاو به صندوق انجمن سرگرمی و همچنین برنامه کمک های مالی اضطراری بنیاد اتحادیه بازیگران آمریکا پرداخت شده است.

برنامه کمک های مالی اضطراری بنیاد اتحادیه بازیگران آمریکا که پیش از این به عنوان صندوق بازیگران شناخته می شد، در بیانیه ای اعلام کرد: به لطف حمایت های متحول کننده کیت کپشاو و استیون اسپیلبرگ، همراه با کمک کنندگان سخاوتمند متعدد دیگر، این صندوق به فعالان عرصه فیلم و تلویزیون در شرایط اضطراری کمک مالی می کند که شامل کمک برای پوشش مخارج اولیه زندگی (اجاره، خواربار، بیمه درمانی، قبوض پزشکی و غیره) و حمایت از سلامت روان و موارد دیگر می شود .

این بنیاد گزارش داده که از زمان شروع توقف کار و اعتصابات، آنها هر روز تا 100 درخواست برای کمک مالی را بررسی کرده اند که به پرداخت اجاره و وام مسکن، غذا و نیازهای پزشکی اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک میلیون دلاری «اسپیلبرگ» به اعتصاب گران

کمک میلیون دلاری «اسپیلبرگ» به اعتصاب گران