مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-20سياسي

دادگستری ایلام : دستگیری 3 نفر از عناصر مرتبط با گروهک های ضد انقلاب و تجزیه طلب


این افراد با حضور در نقاط مختلف شهرستان ایلام و نصب پرچم گروهک، اقدام به فیلم برداری از حضور نیروهای حافظ امنیت و اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بودند.

- رییس کل دادگستری استان ایلام : این افراد با حضور در نقاط مختلف شهرستان ایلام و نصب پرچم گروهک، اقدام به فیلم برداری از حضور نیروهای حافظ امنیت و اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بودند.

رییس کل دادگستری استان ایلام از شناسایی و دستگیری سه نفر از عناصر مرتبط با گروهک های ضدانقلاب و تجزیه طلب در این استان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، عمران علی محمدی در این خصوص اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و معاضدت قضایی دادستانی، شبکه چند نفره از عناصر مرتبط با گروهک های کردی ضدانقلاب و تجزیه طلب در استان شناسایی و دستگیر شدند.

  وی افزود: این افراد در سالگرد اغتشاشات 1401، اقدام به نصب پرچم مجعول کردستان در چند نقطه اطراف شهر ایلام در نیمه های شب کرده بودند و با تهیه فیلم و عکس و انتشار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عناصر گروهکی در شمال عراق، با هدف تبلیغ برای این گروهک و تحریک اذهان برای حضور در اغتشاش اقدام کرده بودند، شناسایی و تا کنون سه نفر از آنان دستگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری ایلام : دستگیری 3 نفر از عناصر مرتبط با گروهک های ضد انقلاب و تجزیه طلب

دادگستری ایلام : دستگیری 3 نفر از عناصر مرتبط با گروهک های ضد انقلاب و تجزیه طلب