مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-26اقتصادي

9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد آماده بهره برداری شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از بهره برداری 9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها حدود پنج هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی حسین برزگر از بهره برداری 9 پروژه و طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 336 میلیارد و 497 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره برداری از فاز اول سامانه نوین آبیاری در هرچگان در بیش از 122 هکتار، احداث کانال آبرسانی سودجان، لایروبی و بازسازی قنات قنداب، احداث مزرعه پرورش ماهی 10 تنی، احداث سه واحد گلخانه جمعاً با مساحت بیش از 14 هزار مترمربع و احداث یک واحد پرورش شترمرغ 200 قطعه ای از طرح ها و پروژه های است که به مناسبت هفته دولت در شهرستان شهرکرد به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از مزایای این طرح ها یک هزار و 344 خانوار و تعداد هشت روستا بهرمند می شوند، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای چهار هزار و 869 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد آماده بهره برداری شد

9 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد آماده بهره برداری شد