مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-12اقتصادي

حجم صادرات نوشت افزار ایرانی/ لزوم افزایش سهم کالای ایرانی در بازار منطقه


وزیر صنعت، معدن و تجارت بر حمایت از کالاهای ایرانی و تولید محصولات فرهنگی و نوشت افزارِ با کیفیت داخلی با قابلیت رقابت در عرصه بین المللی تاکید کرد و گفت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر حمایت از کالاهای ایرانی و تولید محصولات فرهنگی و نوشت افزارِ با کیفیت داخلی با قابلیت رقابت در عرصه بین المللی تاکید کرد و گفت: حجم صادرات نوشت افزار ایرانی کمتر از 3 میلیون دلار است که باید آن را در بازارهای هدف افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت، عباس علی آبادی امروز در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، در مورد پیشرفت های صورت گرفته در کیفیت نوشت افزار و تنوع محصولات داخلی، گفت: باید شاهد تحولات بنیادی در حوزه نوشت افزار باشیم زیرا در دوره الکترونیکی هستیم و باید به سمت فراهم کردن ابزارهای الکترونیکی برای نوشت افزارهای مدرن پیش برویم.

وزیر صمت ادامه داد: در مرحله ای هستیم که می توانیم بگوییم نه تنها توانمندی تامین نیاز نوشت افزاری داخلی را داریم بلکه تامین کننده نیاز کشورهای همجوار هم می توانیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش هایی که در گذشته صورت گرفته، امروز به خوداتکایی در تامین نیازهای داخلی نوشت افزار دست یابیم، تاکید کرد: امروز می توانیم نیازهای بازار داخلی و بازارهای همسایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم صادرات نوشت افزار ایرانی/ لزوم افزایش سهم کالای ایرانی در بازار منطقه

حجم صادرات نوشت افزار ایرانی/ لزوم افزایش سهم کالای ایرانی در بازار منطقه