مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-31دانش

مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در مشهد راه اندازی شد


مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در مشهد مقدس با کاربری چندجانبه نظیر برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی و زیارتی دانشجویی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، آیین انعقاد قرارداد خرید فضای فیزیکی مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در مشهد مقدس روز چهارشنبه 8 شهریور ماه با حضور رییس دانشگاه تهران برگزار شد.

راه اندازی مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در مشهد مقدس با کاربری چندجانبه نظیر برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی و زیارتی دانشجویی، اعزام کاروان های دانشجویان متأهل، مجتمع اقامتگاهی برای برگزاری دوره های دانش افزایی ویژه اعضای هیأت علمی و توانمندسازی کارکنان و همچنین برگزاری اردوهای مهارتی مربوط به درس یادگیری تجربی و سایر واحدهای درسی مهارت ورزی دانشجویان دانشگاه تهران محقق شد.

سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آخرین نشست معاونان و مدیران کل ستادی دانشگاه تهران در سال 1401، با تاکید به معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهت توجه ویژه به اردوهای دانشجویی، از مهیا ساختن مجتمع های اقامتی، آموزشی، فناوری و فرهنگی در برخی نقاط کشور خبر داده و گفته بود: انتظار می رود که همه واحدهای دانشگاه اعم از حوزه های آموزشی، پژوهشی، پارک علم و فناوری و معاونت برنامه ریزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در مشهد راه اندازی شد

مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه تهران در مشهد راه اندازی شد