مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-01سياسي

کارهای مهمی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شد/ افزایش بودجه وزارتخانه


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارهای مهمی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شده است، از افزایش بودجه این وزارتخانه به بالای چهارهزار میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیلی امروز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی با بیان اینکه در دو تا سه دهه اخیر اتفاق مهمی در حوزه مدیریت فرهنگی کشور رخ داده است، اظهار داشت: به دلیل شکافی که در حوزه تفکر فرهنگی و مدیریت اجرایی با اسناد بالادستی قانون اساسی و حکمرانی مدنظر انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی، به تدریج ابزار حکمرانی فرهنگی کند شد و حوزه فرهنگ در دولت به یک حوزه منفعل و ضعیف تبدیل شد.

وی، بیان داشت: سالی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ما تحویل گرفتیم، اقتصاد کتاب نزدیک به هشت هزار و 500 میلیارد شده بود، بودجه وزارت ارشاد 30 میلیارد تومان بود، این را در بخش های دیگر هم ببینید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این دو سال دولت کارهای مهمی را برای حوزه فرهنگ و هنر انجام داده است، کاملاً نسبت به مسیر اشراف داشتیم، سالی که ما وزارتخانه را تحویل گرفتیم، کل بودجه وزارتخانه هزار و 200 میلیارد بود، امسال به بالای چهارهزار میلیارد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای مهمی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شد/ افزایش بودجه وزارتخانه

کارهای مهمی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شد/ افزایش بودجه وزارتخانه