مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-31سياسي

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زواره


پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زواره اردستان با حضور باشکوه عزاداران حسینی و جاماندگان کربلا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان، اظهار داشت: ایام اربعین حال و هوای خاصی دارد و در سطح شهر اردستان فضاسازی خوبی پیرامون این ایام انجام شده و بنرهایی در سطح شهر با موضوع فاصله اردستان تا مرز مهران و شهرهای زیارتی عراق نصب شده است.

وی افزود: موضوع عزاداری اربعین فقط مختص به روز اربعین نیست و امامزاده های شهرستان اردستان به صورت مستمر در ایام منتهی به اربعین و تا پایان ماه صفر مراسم عزاداری، روضه خوانی و بیان مباحث تبیینی برگزار می کنند.

احمدی طبا با بیان اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زواره برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نظارت و بررسی توسط اداره برق در راستای تامین برق موکب های پیاده روی زواره وجود داشته باشد همچنین جهاد کشاورزی پیگیری لازم جهت تامین شکر برای موکب های زواره را انجام دهد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با توجه به اقدام شهرداری زواره، مسیر خودرویی این مراسم فقط بلوار جدید در حال احداث باشد و هماهنگی انجام شود تا خودروهای شخصی داخل مسیر پیاده روی تردد نکنند، همچنین بلوار شهید بهشتی زواره بسته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زواره

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زواره