مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:362023-09-18حوادث

دستگیری کلاهبرداران حساب های بانکی در شهر قدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی طرح شکایت احدی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ 800 میلیون ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس فتا با اقدامات فنی و بررسی تراکنش های بانکی یکی از متهمین را شناسایی و با اخذ دستور نیابت قضایی، وی را در شهر تهران دستگیر و به مقر پلیس فتا دلالت دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس فتا، پس از مواجه با مستندات و ادله دیجیتال غیرقابل انکار جمع آوری شده، لب به اعتراف گشود و بیان داشت که چندی پیش به منظور تامین مخارج خود، در فضای مجازی با فردی به جهت همکاری و بازاریابی آشنا شدم و ایشان نیز با دادن وعده های فریبنده و پرداخت مبالغی اعتماد بنده را جلب کرده و پس از مدتی با این بهانه که به دلیل انجام تراکنش های زیاد، نیاز به دسترسی به حساب های بانکی بنده وجود دارد من را اغفال نموده و رمز اینترنت بانک بنده را در اختیار گرفت.

سرهنگ فلاحی افزود: مأموران پلیس فتا با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم اصلی شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران حساب های بانکی در شهر قدس

دستگیری کلاهبرداران حساب های بانکی در شهر قدس