مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-17اقتصادي

418 حلقه چاه غیرمجاز توسط شرکت آب منطقه ای البرز مسدود شد


از ابتدای سال تاکنون 418 حلقه چاه در استان مسدود و حدود 31 دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف شده است.

- ایسنا/البرز مدیرمنابع آب شهرستان کرج گفت: از ابتدای سال تاکنون 418 حلقه چاه در استان مسدود و حدود 31 دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف شده است.

محمد جهانشاهی در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی گفت: انسداد چاه های غیرمجاز در استان یکی از 15 پروژه طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی است که از سال 85 در کل کشور، اجرای آن آغاز شده است.

جهانشاهی افزود: پروژه های اصلی این طرح شامل انسداد چاه های غیرمجاز، توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز، نصب کنتورهای هوشمند،اصلاح و تعدیل پروانه های چاهای کشاورزی، تغذیه مصنوعی آبخوان و پروژه اطلاع رسانی به مردم و تشکیل شورای حفاظت استان ها و شهرستان ها است و همچنین تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه که با عنوان چاهای فرم یک و پنج از آنها نام برده می شود.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه گذشته شرکت آب منطقه ای استان در قالب این طرح افزود: از سال 92 که شرکت آب منطقه ای استان البرز تشکیل و از شرکت آب منطقه ای تهران جدا شد، این طرح به صورت منظم و در چارچوب های مدون تری ادامه پیدا کرد و فعالیت های موثری درحوزه گشت و بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

418 حلقه چاه غیرمجاز توسط شرکت آب منطقه ای البرز مسدود شد

418 حلقه چاه غیرمجاز توسط شرکت آب منطقه ای البرز مسدود شد