مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-24اقتصادي

41 پروژه سهم بخش مرکزی بیرجند در هفته دولت


41 پروژه با اعتباری بالغ بر105 میلیارد و 350 میلیون ریال توسط دهیاری های روستا های بخش مرکزی همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسن اکبری، بخشدار مرکزی بیرجند امرروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 41 پروژه با اعتباری بالغ بر105 میلیارد و 350 میلیون ریال توسط دهیاری های روستا های بخش مرکزی همزمان با هفته دولت خبرداد و اظهارداشت: این پروژه ها شامل 13 پروژه جدول کشی معابر ، 10پروژه زیر سازی معابر، 14 پروژه سنگ فرش و جداره سازی، 2 پروژه احداث فضای سبز و فضای ورزشی، یک پروژه احداث دیوار حائل و یک پروژه بهسازی اماکن عمومی است.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها 5 هزار و 678 خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر از مزایا و خدمات آن بهره مند می شوند.

بخشدار مرکزی با بیان اینکه امروز فاصله میان دولت و مردم کاهش یافته است اظهار داشت: همزمان با هفته دولت میز خدمت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در راستای تاکیدات دولت سیزدهم در خدمت رسانی به مردم در روستاهای بخش مرکزی برپا خواهد شد.

محمد حسن اکبری با تاکید بر اینکه باید قدر پیشرفت های انقلاب اسلامی را بدانیم و موفقیت ها را به نسل جوان یادآور شد، اضافه کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی با تمام توان پای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 پروژه سهم بخش مرکزی بیرجند در هفته دولت

41 پروژه سهم بخش مرکزی بیرجند در هفته دولت