مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-27حوادث

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و فردوس


در بسته خبری امروز اخباری در زمینه کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و فردوس، دستگیری سارقان تلفن همراه و مالخران در قاین و فردوس و طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در فردوس را مرور می کنیم.

- دستگیری سارق گوشی تلفن همراه در قاین  سرهنگ زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه در این شهرستان  پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 11طالقانی قاینات با انجام تحقیقات و شگردهای تخصصی پلیسی سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت گوشی تلفن همراه نیز اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  کشف هزار لیتر سوخت قاچاق  در بیرجند   سرهنگ احمد کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: ماموران پاسگاه مرک  این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و فردوس

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و فردوس