مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-25سياسي

اجرای « طرح هر مسجد یک خبرنگار» در رامسر


دوره آموزشی طرح « هرمسجد یک خبرنگار» به همت دفتر امام جمعه شهرستان رامسر درمحل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رامسر آغازشد.

- رامسر - دوره آموزشی طرح هرمسجد یک خبرنگار به همت دفتر امام جمعه شهرستان رامسر درمحل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رامسر آغازشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمود علیخانی امام جمعه رامسر در دوره آموزشی طرح هرمسجد یک خبرنگار که به همت دفتر امام جمعه شهرستان، برگزار شد، گفت: مساجد درآموزه های دینی جایگاه والایی دارد و تقویت این سنگر دین و خداباوری یک رسالت فرهنگی است.

وی افزود: مسجد پایگاه تربیت انسان های دین مدار، خداباور است و در طول تاریخ نقش آفرین بوده است و علاوه بر اینکه مساجد محل عبادت و تهذیب نفس است اما کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و تربیتی نیز دارد.

وی دربخش دیگری ضمن اشاره به سابقه اعتقادات اصیل و وجود علما وبزرگان صاحب نام و صاحب سبک در رامسر بیان داشت: مساجد پایگاه ارزشمندی برای اطلاع رسانی از ظرفیت های شایسته در محلات و مناطق مختلف شهر و روستا است و باید بزرگان، علما، نخبگان و شایستگان و رویدادهای فاخر آن اطلاع رسانی نمایند.

وی گفت: مساجد در دوران دفاع مقدس در دوران سخت دراستان مازندران و مدرس این دوره نیز گفت: تربیت نیروهای شایسته جوان در عرصه خبر بویژه در مساجد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای « طرح هر مسجد یک خبرنگار» در رامسر

اجرای « طرح هر مسجد یک خبرنگار» در رامسر