مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23فرهنگي

خزاعی: افق انجمن سینمای جوانان ایران تا پایان سال 1404 مشخص شود


محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی در جلسه با معاونان انجمن سینمای جوانان ایران به بررسی فعالیت ها، عملکرد و راهبرد این نهاد سینمایی در 5 ماهه ابتدایی سال 1402 پرداخت.

- محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی در جلسه با معاونان انجمن سینمای جوانان ایران به بررسی فعالیت ها، عملکرد و راهبرد این نهاد سینمایی در 5 ماهه ابتدایی سال 1402 پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی یکشنبه 29 مرداد ماه 1402 با حضور در دفتر مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، ضمن بازدید از معاونت های این مجموعه و پیگیری وضعیت برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، در جلسه ای با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، یزدان عشیری مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی، غلامرضا نجاتی مدیرکل حراست سازمان سینمایی، به بررسی فعالیت ها، عملکرد و راهبرد این نهاد سینمایی در 5 ماهه ابتدایی سال 1402 پرداخت و گزارش عملکرد واحدهای انجمن را با نکته نظرهای شورای معاونان انجمن مرور کرد.

در ابتدای این جلسه به بررسی آمار تولید و وضعیت دفاتر و استعدادیابی فیلم سازهای شهرستانی پرداخته شد و هادی آقاجانی معاون تولید و پشتیبانی فنی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: افق انجمن سینمای جوانان ایران تا پایان سال 1404 مشخص شود

خزاعی: افق انجمن سینمای جوانان ایران تا پایان سال 1404 مشخص شود