مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-13سياسي

توهم انقلاب علیه ملت امام حسین(ع)


یکی از عجایب در اغتشاشات سال گذشته، فریب دادن بازیگران میدانی از سوی اتاق های هدایتگر خارجی و خارج نشین، این بود که بر اغتشاشات نام انقلاب گذاشتند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یدالله جوانی در یادداشتی نوشت: چه زیبا و دقیق گفت حضرت روح الله خمینی: با اطمینان می گویم مردم ما بهتر از مردم عهد رسول الله هستند.

و چه زیبا توصیف کرد این ملت بهتر و برتر و مقاوم را، سردار دل ها و سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی: ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم .

45 سال مقاومت و ایستادگی این مردم در برابر چندین نوع جنگ جهانی، از قبیل جنگ سخت هشت ساله، تحریم های ظالمانه، جنگ های نیابتی در منطقه، جنگ های نرم و ترکیبی با تمرکز بر جنگ شناختی و فتنه های رنگارنگ، همگی از صدق کلام آن دو بزرگوار آسمانی و به خدا پیوسته درباره مردم ایران حکایت می کند.

اربعین سال 1402 و آنچه مشاهده شد، از حدود چهار میلیون زائر ایرانی که توفیق حضور در بزرگ ترین راهپیمایی معنوی و پیاده روی به کربلا را داشتند، تا میلیون ها ایرانی دیگر که در روز اربعین با عنوان جاماندگان از کلان شهری چون تهران گرفته، تا کوچک ترین روستاهای کشور، به راهپیمایی همت گماشتند، همگی عیار با حسین بودن و عاشورایی بودن ملت ما را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهم انقلاب علیه ملت امام حسین(ع)

توهم انقلاب علیه ملت امام حسین(ع)