مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-26اقتصادي

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن


معاون علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم، گفت: این قانون فرصت فوق العاده ای برای اختصاص اراضی دولتی به کارکنان بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن برای مسکن کارکنان وزارت علوم، گفت: این قانون فرصت فوق العاده ای برای اختصاص اراضی دولتی به کارکنان بود.

علی خطیبی در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اظهار کرد: در سال گذشته، حمایت های خوبی در حوزه آموزش عالی از دانشگاه های کشور انجام گرفته و تلاش های صورت گرفته در راستای پرداخت بدهی های دانشگاه تاحدودی محقق شده است.

وی گفت: مقرر شده، در سال 1402 به اعضای هیات علمی جوان که در پنج سال گذشته جذب شده اند 50 تا 100 میلیون تومان پژوهانه اختصاص داده شود.

وی با اشاره به عزم جدی وزارت به تحویل خوابگاه های متاهلی، افزود: مقرر شده تا آخر سال جاری هیچ طرح عمرانی جدیدی اجرا نشود و تمام تلاش خود را اجرای پروژه های نیمه تمام و برای ساخت واحدهای خوابگاه متأهلان به کار گرفتیم.

خطیبی با بیان این که اهتمام ویژه رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای توجه به نیروی انسانی شایسته تقدیر است، گفت: تاکید ما هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن

اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن