مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 00:002023-09-14اجتماعي

تاجری که در جاده مشهد، خادم زائران است!


تاجر است، کارآفرین و سرمایه دار اما اینجا در 20 کیلومتری مشهدمقدس به دور از همه این عناوین لباس خدمت به تن کرده و به زائران پیاده پای امام رضا علیه السلام خدمت می کند.

- 50 ساله است به قول اطرافیانش بزرگِ یک کسب وکار و بازار اما اینجا فقط و فقط خودش را کوچک ترین خادم امام رضا علیه السلام می داند.

حرف از سیدمجتبی میرشجاع حسینی است مردی که این روزها گمنام در یکی از موکب های جاده قوچان نشسته و هندوانه، خربزه و طالبی خنک به دست زائران خسته راه می دهد.

میان موکب های مسیری که قرار است ما را برساند به حرم امام رضا به مرکز جامع درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان رضویه توس و موکب این موسسه خیریه می رسیم.

یک قاچ هندوانه خنکی که حاج مجتبی به دست مان می دهد می شود بهانه گفت وگوی ما با این مرد دلداده امام رضا علیه السلام که در بازار زندگی اش خوب می داند با چه کسی معامله کند.

برخلاف خیلی از آدم های اسم و رسم دار و خیر فقط به بانی شدن برای برپایی موکب بسنده نمی کند و خودش آمده تا ریز و درشت کارهای موکب را کنار دیگران انجام بدهد و یک بار دیگر به خودش ثابت کند هرکه باشد و به هرکجا که برسد باز هم خادم خانه امام رضاست! وقتی بیماران اعصاب و روان بهانه برپایی موکب شدند  گفت و گویم با این مرد ساده و باصفا به بهانه موکب شروع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجری که در جاده مشهد، خادم زائران است!

تاجری که در جاده مشهد، خادم زائران است!