مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-04فناوري

توسعه فناوری های نوظهور در زیست بوم فناوری اطلاعات


یک تفاهم نامه سه جانبه با هدف توسعه فناوری های نوظهور نظیر اینترنت اشیا در زیست بوم فناوری اطلاعات و ایجاد زمینه های استقلال در توسعه شبکه ملی اطلاعات به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این نشست امضای تفاهم نامه امروز دوشنبه 13 شهریور ماه جاری با حضور دکتر خیاطیان رییس صندوق نوآوری، دکتر دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مدیرعامل یکی از شرکت های ارتباطاتی برگزار شد.

این توافق نامه همکاری به منظور پاسخگویی اثربخش به نیازهای فناورانه در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، افزایش عمق بومی سازی در توسعه و تولید زیرساخت های حیاتی و گلوگاهی هسته شبکه، امنیت و صیانت از داده ها و اطلاعات، توسعه فناوری های نوظهور نظیر اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و کوانتوم و ایجاد زمینه های استقلال در توسعه شبکه ملی اطلاعات میان طرفین امضا شد.

موضوع این توافق نامه، تسهیل و حمایت از ایجاد، توسعه زیست بوم نوآوری و افزایش عمق بومی سازی فناوری الکترونیک و میکروالکترونیک در زیرساخت های حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل زیرساخت های گلوگاهی و حیاتی ارتباطات موجود مخابرات سیار، زیرساخت ها و تجهیزات نسل پنجم و ششم مخابرات سیار، زیرساخت های شبکه و ارتباطات اینترنت اشیاء و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری های نوظهور در زیست بوم فناوری اطلاعات

توسعه فناوری های نوظهور در زیست بوم فناوری اطلاعات