مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-27اقتصادي

تولید سالانه بیش از هفت تن عسل مرغوب در خاش


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به همت زنبورداران سالانه هفت هزار و 500 کیلوگرم عسل طبیعی مرغوب و با کیفیت در این شهرستان تولید و به بازار عرضه می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به همت زنبورداران سالانه هفت هزار و 500 کیلوگرم عسل طبیعی مرغوب و با کیفیت در این شهرستان تولید و به بازار عرضه می شود.

مجتبی خاشی در بازدید از سایت پرورش زنبور شهرستان افزود: با وجود مساعد بودن آب و هوایی و بهره گرفتن از توان و ظرفیت علمی پرورش زنبور عسل در منطقه این مساله با استقبال ویژه کشاورزان همراه بوده و جهاد کشاورزی خاش نیز در سال های گذشته به منظور ترویج زنبورداری، تعدادی کندوی زنبور عسل را با تمامی لوازم و ابزارهای مورد نیاز آن به طور رایگان به کشاورزان تحویل داده است.

وی با بیان اینکه کار پرورش زنبور و تولید عسل در دشت و ارتفاعات خاش انجام می شود، افزود: حاشیه کوه تفتان علاوه بر هوای مناسب در فصل بهار و تابستان دارای پوشش گیاهی خوبی برای پرورش زنبور است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی خاش با بیان اینکه، تنوع گیاهی و آب و هوای مناسب در خاش رونق زنبور داری را فراهم آورده است، ادامه داد: کشاورزان پیشرو در این شهرستان با تلاش مستمر و همتی بلند توانسته اند علاوه بر انجام ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه بیش از هفت تن عسل مرغوب در خاش

تولید سالانه بیش از هفت تن عسل مرغوب در خاش