مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-12اقتصادي

طرح های آبخیزداری همدان نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است


مدیر کل منابع طبیعی استان همدان گفت: استان همدان چهار حوزه آبخیزداری قوی دارد که یک حوزه آن متعلق به تویسرکان است و به رودخانه گامسیاب می پیوندد و مستقیم به سد کرخه می ریزد و در مجموع یک میلیون 144 هزار حوزه آبخیزداری در استان وجود دارد و این امر در رونق کشاورزی مفید است .

- ایسنا/همدان مدیر کل منابع طبیعی استان همدان گفت: استان همدان چهار حوزه آبخیزداری قوی دارد که یک حوزه آن متعلق به تویسرکان است و به رودخانه گامسیاب می پیوندد و مستقیم به سد کرخه می ریزد و در مجموع یک میلیون 144 هزار حوزه آبخیزداری در استان وجود دارد و این امر در رونق کشاورزی مفید است .

اسفندیار خزایی سه شنبه 21 شهریور در نشست وزیرجهاد کشاورزی با کشاورزان شهرستان تویسرکان، با بیان اینکه تاکنون 749 هزار هکتار در حوزه آبخیزداری مورد مطالعه قرار گرفته که از این مقدار 148 هزار هکتار متعلق به تویسرکان است، اظهارکرد: تاکنون 99هزار و 240 هکتار مطالعه شده است و برای پیشبرد این امر در استان هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

وی با اشاره به اینکه استان همدان یک درصد از منابع طبیعی کشور را داراست اما سه درصد از تولیدات غذایی و دامی کشور را به خود اختصاص داده است، یادآور شد:در راستای کاشت یک میلیارد درخت در کشور سهم استان همدان سه میلیون اصله درخت است که در حال حاضر دو میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبخیزداری همدان نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است

طرح های آبخیزداری همدان نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است