مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-24سياسي

دوره خط امام در استان همدان برگزار می شود


مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان گفت: دوره خط امام با هدف آشنایی با مکتب امام و اندیشه امامین انقلاب برگزار می شود.

- محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دوره خط امام یک دوره 40 روزه کشوری که در سال جاری در همدان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره شامل مبانی اندیشه اسلامی با هدف معرفت افزایی دینی و بصیرت بخشی به بچه ها نسبت به مبانی اندیشه اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: محتوای دوره به صورت معرفت شناسی، خدا شناسی و انسان شناسی و فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است و کل هدف دوره تقویت و تحلیل بچه ها و مسلح کردن به ابزار منطق جهت دفاع از ارزشهای دینی و پاسخ به شبهاتی فکری که در ذهن بچه ها وجود دارد و شاهد این هستیم که امروزه دشمنان در دانشگاه ها و فضای مجازی به صورت بمباران فکری در حال انجام آن هستند.

مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه با این طرح سعی بر آن دارد شبهات در دانشگاه ها رفع شود و بتوانند این شبهات را در جهات مختلف در دانشگاه برای دیگران هم برطرف کنند، گفت: دوره خط امام یک برنامه استانی است و کاملاً به صورت مکتبی اواخر مردادماه برگزار شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: هدف این برنامه آشنایی با مکتب امام و اندیشه امامین انقلاب بوده است که بر اساس این هدف موضوعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره خط امام در استان همدان برگزار می شود

دوره خط امام در استان همدان برگزار می شود