مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-04اقتصادي

موج مهاجرت ها به رانندگان و خلبان ها رسید


برخی از کشورها به رانندگان در بخش حمل و نقل باری هم اقامت و هم حقوق چند هزار دلار پرداخت می کند و ما امروز با افرادی تحصیل کرده و حتی خلبان مواجه هستیم که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگی پایه یک هستند تا بتوانند از این طریق به آن کشورها مهاجرت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، احمدرضا عامری درباره استقبال رانندگان و شرکت های حمل و نقلی از واردات 5 هزار دستگاه اتوبوس اظهار داشت: موضوع مهم در رابطه با واردات این 5 هزار دستگاه اتوبوس این است که وام و تسهیلاتی که دولت برای افزایش قدرت خرید رانندگان و شرکت ها ارایه می دهد رقم قابل توجهی نیست و از آن مهمتر اینکه عوارضی گمرکی هم اعمال می شود که هزینه تمام شده را بسیار افزایش می دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا وی با بیان اینکه دولت برای نوسازی و توسعه ناوگان باید شرایط حمایتی ایجاد کند، ادامه داد: با این گرانی ها کدام راننده می تواند اتوبوس وارداتی خریداری کند؟ در این شرایط باید اقداماتی انجام دهند که انگیزه سرمایه گذاری در این بخش ایجاد شود وگرنه با قیمت های دستوری بلیت و طولانی شدن مدت زمان بازگشت سرمایه، رغبتی برای توسعه ناوگان ایجاد نخواهد شد.

البته با این تورم در کشور بازگشت سرمایه ای برای فعالان در حمل و نقل جاده ای وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج مهاجرت ها به رانندگان و خلبان ها رسید

موج مهاجرت ها به رانندگان و خلبان ها رسید