مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:412023-09-13اقتصادي

مردم واوان چشم انتظار رفع مشکل آب


فیلممشکلات آب منطقه فرهنگیان واوان از زبان مردم قطعی بی برنامه! در ادامه یکی دیگر از ساکنان منطقه فرهنگیان از وضعیت فشار آب در بهار و تابستان گلایه کرد و گفت: قطعی آب منطقه ما برنامه مشخصی ندارد و این مسأله موجب اختلال در زندگی مردم شده است.

این شهروند در ادامه با اشاره به اینکه برای رفع بی آبی مجبور به ذخیره آب در دبه هستند، افزود: اینکه شهرداری با وجود کمبود آب شرب به ساخت وسازهای ساختمانی مجوز استفاده از آب شرب را می دهد، جای تأمل دارد.

آبفا پاسخگو نیست ​همچنین برخی ساکنان مجتمع چمران و محله امام زاده عیسی(ع) شهرک واوان با ارسال پیام هایی به خبرگزاری فارس از وضعیت قطعی و افت فشار آب در محل زندگی خود گلایه کردند؛ یکی از ساکنان مجتمع پاسارگاد خیابان فرهنگیان واوان نیز به خبرنگار فارس گفت: مسؤولان سازمان آب پاسخگوی مشکلات مردم نیستند.

آبفا: قطعی مکرر برق و مصرف بی رویه آب، 2 عامل اصلی قطعی آب در واوان است یوسف عرفانی نسب، مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر در تشریح مشکل قطعی و افت فشار آب در برخی از نقاط شهرک واوان این شهرستان، اظهار کرد: علت قطعی و افت فشار آب در شهرک واوان افزایش دمای هوا و در پی آن افزایش بی رویه مصرف آب بود که قطعی مکرر برق این مسأله را تشدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم واوان چشم انتظار رفع مشکل آب

مردم واوان چشم انتظار رفع مشکل آب