مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-19سياسي

نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه 31 شهریور


مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران ضمن تشریح جزییات برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران، گفت: ارتش و سپاه پاسداران خصوصاً مجموعه هوافضای سپاه و سایر نیروهای مسلح ما آنچه جدیداً در اختیارشان قرار گرفته را در روز 31 شهریور در معرض نمایش عموم قرار خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران در تشریح جزییات برگزاری این مراسم، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، گفت: امسال نیز همانند سال های قبل در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس رزمندگان عزیزمان در جنگ تحمیلی، رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و فراجا در روز 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقشه های شوم دشمنان خارجی و داخلی نظام مقدس جمهوری ایران برای ایجاد مشکل برای کشور عزیزمان، برگزاری رژه نیروهای مسلح امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این راستا، برادران عزیز نظامی و انتظامی ما در تلاش ها و کوشش های خود به دنبال این هستند تا اقتدار بسیار خوبی را از حضور نیروهای مسلح اعم از نیروهای پیاده، زرهی، هوایی، دریایی و یگان های محمول نیروهای مسلح را در 31


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه 31 شهریور

نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه 31 شهریور