مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-10سياسي

کتاب «کاربرد نرم افزار Minitab در تحلیل های آماری و مهندسی» منتشر شد


این کتاب توسط دکتر آرمین ساعد موچشی، دکتر شراره فارغی و دکتر محمدرضا شیری اعضاء هیات علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر واقع در استان البرز تالیف شده است.

- کتاب کاربرد نرم افزار Minitab در تحلیل های آماری و مهندسی منتشر شد ایسنا/اردبیل این کتاب توسط دکتر آرمین ساعد موچشی، دکتر شراره فارغی و دکتر محمدرضا شیری اعضاء هیات علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر واقع در استان البرز تالیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب برای مدرسین دروس آماری دانشگاهی، محققین و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی دکترا و کارشناسی ارشد و همچنین مقاطع پایین تر که در صدد انجام هرچه راحتر و مناسب تر تجزیه و تحلیل داده های خود با روش های چند متغیره آماری هستند به گونه ای که بتوانند اطلاعات بیشتر و کاربردی تری از داده هایشان را استخراج نمایید.

با توجه به اینکه روشهای آماری چند متغیره در اکثر رشته های دانشگاهی مربوط به علوم زیستی، علوم پایه و علوم انسانی تدریس گردیده و به کار برده می شود، این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی و حتی کتاب اصلی آموزشی جهت فراگیری این روش های آماری باشد.

در کتاب کاربرد نرم افزار Minitab در تحلیل های آماری و مهندسی سعی بر آن شده است که در ابتدا یک تعریف و توصیف و به اصطلاح یک دید کاملی از هر کدام از روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «کاربرد نرم افزار Minitab در تحلیل های آماری و مهندسی» منتشر شد

کتاب «کاربرد نرم افزار Minitab در تحلیل های آماری و مهندسی» منتشر شد