مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29سياسي

فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد


طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بعد از ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در این مراسم گفت: ادراک، امانت داری، ولایت مداری و مردم داری از شاخصه های مدیریتی و ملاک های انتخاب مدیران بشمار می رود.

احمدرضا چگنی با اشاره به اینکه امروز مدیران ما باید جهادی کار کنند افزود: مردم شایسته بهترین خدمت هستند و ما وظیفه داریم تا پای جان در خدمت مردم باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بیان کرد: پلیس به عنوان سازمان پیشرو در ایجاد نظم و اقتدار در سطح جامعه به مردم خدمت رسانی می کند و تمام دغدغه اش این است که بتواند این امر را به نحو احسنت به انجام برساند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی به بازتاب مشارکت آحاد جامعه در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: از آنجایی که بسیج و همراهی همگانی، ماهیت و تأثیرات فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارد، با اتکا به شاخصه های مردم مداری در یک جامعه می توان در توسعه و تحقق چشم اندازهای مطلوب به بهترین شکل برنامه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان دلیجان معرفی شد