مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-02اجتماعي

فعالیت 134 مدرسه غیردولتی در خراسان شمالی


رییس اداره مدارس غیردولتی آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت:134 مدرسه غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سراسر شهرستان های استان فعالیت دارند که 70 درصد این آمار مدرسه ابتدایی است.

- حسین قنبری، رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش وپرورش خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: شهریه مدارس بر اساس یک فرایند تعریف می شود که شامل فضا، الزامات مدرسه و نیروی انسانی است و این شهریه تعیین شده، شهریه ثابت مدرسه است.

وی گفت: در کنار شهریه ثابت مدارس، دو شهریه فوق برنامه و شهریه مکمل نیز تعریف می شود، اما شهریه ثابت الزامی و شهریه های فوق برنامه و مکمل اختیاری هستند.

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش وپرورش خراسان شمالی افزود: تراکم دانش آموزی در مدارس ابتدایی غیردولتی بیشتر از متوسطه اول و دوم است.

قنبری ادامه داد: 134 مدرسه غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سراسر شهرستان های استان فعالیت دارند که 70 درصد این آمار مدرسه ابتدایی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی سال تحصیلی گذشته 16 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی استان تحصیل کردند، برای سال تحصیلی پیشرو تاکنون بر اساس آخرین آمار ثبت شده نیز 13 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 134 مدرسه غیردولتی در خراسان شمالی

فعالیت 134 مدرسه غیردولتی در خراسان شمالی