مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-03سياسي

ثبت روز ملی «فردوس» در تقویم کشور


فرماندار فردوس از تصویب روز حرکت های جهادی و امداد رسانی در سالروز زلزله سال 1347 فردوس در شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد و گفت: این روز در تقویم ملی کشور ثبت شده و در تقویم سال 1403 خواهد آمد.

- مهدی روشن، فرماندار فردوس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با اشاره به حادثه تلخ زلزله شهریور سال 1347 اظهار کرد: متعاقب این اتفاق ناگوار، مقام معظم رهبری که در آن زمان طلبه ای جوان بودند در راس یک گروه جهادی از طلاب حوزه های علمیه مشهد به فردوس عزیمت کرده و ضمن دلجویی و کمک رسانی به زلزله زدگان بعدها از آن سفر به عنوان یک تجربه موفق و یک اردوی جهادی یاد می کنند.

وی از تصویب روز حرکت های جهادی و امداد رسانی در سالروز زلزله سال 1347 فردوس در شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد و گفت: این روز در تقویم ملی کشور ثبت شده و در تقویم سال 1403 خواهد آمد.

پیام های 13 شهریور  مقام عالی دولت در فردوس در تشریح پیام های 13 شهریور تصریح کرد: در نگاه کارهای جهادی و حرکت های جهادی، محور فعالیت رهبری و ولایت هستند که یک نگاه معنوی و مبنایی به 13 شهریور است.

روشن ادامه داد: دوم این که الگوی کار جهادی و مدیریتی سال 47 رقم خورده و مبدا کارهای جهادی را تقویت می کند و همین حرکت، مشارکت مردم را بسیج کرده و موضوع رسیدگی و ارائه کمک ها به مردم، کمک های برگرفته از 13 شهریور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روز ملی «فردوس» در تقویم کشور

ثبت روز ملی «فردوس» در تقویم کشور