مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-04بين الملل

حضور یک هیأت فلسطینی در مذاکرات مقام آمریکایی با سعودی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «برت مک کورگ» مسئول پرونده خاورمیانه در کاخ سفید و باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در خاور نزدیک قرار است فردا (سه شنبه) برای رایزنی در خصوص توافق عادی سازی میان ریاض و تل آویو وارد عربستان سعودی شود؛ - منابع خبری صهیونیستی می گویند که در سفر دو مقام عالی رتبه آمریکایی به عربستان سعودی، قرار است یک هیأت فلسطینی نیز حضور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برت مک کورگ مسئول پرونده خاورمیانه در کاخ سفید و باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در خاور نزدیک قرار است فردا (سه شنبه) برای رایزنی در خصوص توافق عادی سازی میان ریاض و تل آویو وارد عربستان سعودی شود؛ سفری که با ورود همزمان یک هیأت عالی رتبه از تشکیلات خودگردان همراه خواهد شد.

به نوشته وبگاه خبری العربی الجدید، در این نشست سه جانبه، قرار است هیأت فلسطینی درباره امتیازاتی که در جریان توافق میان اسراییل و عربستان سعودی می خواهد، با برت مک گورک و مقامات سعودی رایزنی کند.

این سفر یک ماه پس از سفر جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا به ریاض صورت می گیرد.

به اعتقاد کاخ سفید، اگر فلسطینی ها از توافق سازی میان رژیم اسراییل و عربستان سعودی نفع ببرند، در آن صورت برای جلب رضایت سناتور های دموکرات برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یک هیأت فلسطینی در مذاکرات مقام آمریکایی با سعودی ها

حضور یک هیأت فلسطینی در مذاکرات مقام آمریکایی با سعودی ها