مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:002023-08-28ورزشي

وزیر ورزش: کارگروهی برای توسعه ورزش تهران باید ایجاد شود


کارگروهی در زمینه توسعه ورزش تهران که استان فقیری در سرانه ورزشی است، باید ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، در راستای دستور ریاست جمهوری مبنی بر برگزاری جلسات دیدار مردمی در مساجد با حضور اعضای هیأت وزیران در ایام هفته دولت؛ امشب همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله دولت آباد شهرری حضور یافت.

نشست دیدار عمومی هاشمی با شهروندان، ورزشکاران و قهرمانان رشته های ورزشی شهرستان ری پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد و در ادامه سرپرست وزارت ورزش و جوانان به پرسش های حاضران پاسخ داد و سخنرانی در جمع مردم، پایان بخش این مراسم بود.

  هاشمی با اشاره به اینکه این مسجد نزدیک به 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و عطر شهدا در این مسجد همچون دیگر مساجد استشمام می شود، اظهار کرد: امیدوارم به برکت خون شهدا بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم و مسؤولیت ما نیز در این زمینه سنگین است زیرا هیچ شانی جز خدمت به مردم نداریم.

وی با اشاره به اینکه شهرری در پرورش قهرمانان سرآمد است، گفت: شهرری سه مدال المپیک دارد و باید توجه ویژه به آن شود لذا پیشنهاد می کنم کارگروهی در زمینه توسعه ورزش تهران که استان فقیری در سرانه ورزشی است، ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: کارگروهی برای توسعه ورزش تهران باید ایجاد شود

وزیر ورزش: کارگروهی برای توسعه ورزش تهران باید ایجاد شود