مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-01سياسي

مراسم اربعین یعنی دفاع از فضائل/اقدامات دولت در عرصه های مختلف اثرگذار بوده است


امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اربعین یک کنگره عظیم انسانی است، گفت: مراسم اربعین یعنی دفاع از فضائل انسانی و مبارزه با رذایل.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اربعین یک کنگره عظیم انسانی است، گفت: مراسم اربعین یعنی دفاع از فضائل انسانی و مبارزه با رذایل.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت، بیان کرد: انصافا اقدامات عظیمی در دولت سیزدهم رخ داده که به دلیل برخی گرانی ها جلوه نمی کند، در حالی که قدم های این دولت از چندین دولت گذشته چه در صحنه اقتصادی و سیاسی و چه نظامی بلندتر و اثرگذارتر بوده است.

او؛ ایجاد بیش از یک میلیون شغل، ساخت یک میلیون و 900 هزار مسکن، احیای 3500 کارخانه راکد و تعطیل و از سر گیری مهمترین پروژه عسلویه (فاز11) که تا 20 سال تعطیل بود را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم ذکر و عنوان کرد: شاهد افتتاح و بهره برداری چند هزار پروژه مهم در حوزه های فرودگاه ها، بیمارستان ها و .

در هفته دولت امسال بودیم.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه پروژه عظیم آزادراه شیراز به اصفهان نیز طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: دولت های گذشته اعلام می کردند که در شرایط تحریم امکان فروش نفت نداریم اما با عزت و قدرت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین یعنی دفاع از فضائل/اقدامات دولت در عرصه های مختلف اثرگذار بوده است

مراسم اربعین یعنی دفاع از فضائل/اقدامات دولت در عرصه های مختلف اثرگذار بوده است