مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-30ورزشي

ربیعی: کاملا مستحق پیروزی بودیم


فکر می کنم امروز که کاملاً مستحق پیروزی بودیم اما بازی را با مساوی تمام کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با هوادار اظهار داشت: فکر می کنم امروز که کاملاً مستحق پیروزی بودیم اما بازی را با مساوی تمام کردیم، بدون این که کتمان کنیم در 15 دقیقه آخر با توجه به تعویض هایی که کردیم، بازی افت کرد، در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم و در نیمه دوم نیز چند موقعیت عالی را از دست دادیم.

وی افزود: به دلیل اشتباهات فردی ممکن بود بازی را ببازیم، شکل فوتبال من به این شکل است و بازیکنان کم کم به آن عادت می کنند، 10 دقیقه آخر مجبور بودیم که به شکل دیگری بازی کنیم و جواب هم نگرفتیم.

  ربیعی تصریح کرد: در مربی گری تولید موقعیت کار سرمربی است اما نمی توانم توپ ها را تبدیل به گل کنم، امروز و در بازی با سپاهان توپ ها را به تیر کوبیدیم، تعدادی از بازیکنان ذوب آهن خاطرات خوبی برای هواداران ایجاد کردند ولی در حال حاضر فقط خاطرات باقی مانده است.

  سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: این بازیکنان در حال حاضر باید خود را نشان دهند، نیمکت ما همین است و به باشگاه نیز اعلام کردم که در جلوی زمین به بازیکن احتیاج داریم، امید گل تیم امروز بالای یک بود، بازیکنانی داریم که از شرایط آرمانی به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: کاملا مستحق پیروزی بودیم

ربیعی: کاملا مستحق پیروزی بودیم