مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-28اقتصادي

صرفه جویی بیش از 400 میلیون دلاری با راه اندازی نخستین سکوی فاز 11 پارس جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علی ندیران مدیر پروژه فاز 11 پارس جنوبی شرکت پتروپارس به عنوان پیمانکار و بهره بردار پروژه توسعه فاز 11 پارس جنوبی را تشریح کرد و گفت: - مدیر پروژه فاز 11 پارس جنوبی شرکت پتروپارس ضمن تشریح اقدامات انجام شده در بهره برداری از آخرین مرحله توسعه بخش دریایی پارس جنوبی، از صرفه جویی بیش از 400 میلیون دلار در راه اندازی نخستین سکوی این فاز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علی ندیران مدیر پروژه فاز 11 پارس جنوبی شرکت پتروپارس به عنوان پیمانکار و بهره بردار پروژه توسعه فاز 11 پارس جنوبی را تشریح کرد و گفت: این طرح در بخش اول توسعه، احداث و راه اندازی 2 سکوی سرچاهی هر یک به ظرفیت برداشت روزانه 1 میلیارد فوت مکعب گاز ترش، حفاری 24 حلقه چاه در دو موقعیت دریایی A و B، لوله گذاری دو رشته خط لوله 32 اینچ دریایی به طول تقریبی 140 کیلومتر به همراه خطوط لوله 4.

5 اینچ تزریق منواتیلن گلایکول و تأسیسات اتصال به پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی واقع در منطقه پارس دو (کنگان) را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش اول توسعه این طرح در دو مرحله تعریف شده است، اظهار کرد: مرحله اول از بخش اول توسعه این طرح با حفاری و تکمیل 4 حلقه چاه، لوله گذاری دریایی خط لوله 32 و 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی بیش از 400 میلیون دلاری با راه اندازی نخستین سکوی فاز 11 پارس جنوبی

صرفه جویی بیش از 400 میلیون دلاری با راه اندازی نخستین سکوی فاز 11 پارس جنوبی