مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-22دانش

شروع آموزش « نودانشجویان » از هفته سوم مهر


وزیر علوم با بیان اینکه سال تحصیلی دانشگاه ها از سوم مهر شروع می شود، خاطر نشان کرد: سال تحصیلی ورودی های جدید دوره کارشناسی دانشگاه ها به دلیل اینکه دانشجو معلمانی که از طریق آموزش و پرورش قرار است پذیرفته شوند باید از نظر صلاحیت های علمی و گزینشی مورد .

- براساس اعلام مسئولان آموزش دانشگاه شهید بهشتی، انتخاب واحد نیمسال اول این دانشگاه 20 تا 22 شهریور انجام شده و شروع کلاسها از روز شنبه اول مهرماه خواهد بود.

  در تقویم آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص زمان حذف و اضافه دانشجویان اعلام شده که دانشجویان روزهای شنبه و یکشنبه 8 و 9 مهر فرصت دارند نسبت به حذف و اضافه واحدهای خود اقدام کنند و آخرین مهلت حذف تکدرس دانشجویان نیز 6دی ماه تعیین شده است.

  بنا بر اعلام معاونت آموزشی این  دانشگاه، آزمون های پایانی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402نیز در بازه زمانی 23 دی تا  4 بهمن برگزار خواهد شد.

  دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ کلیه دانشجویانی که در زمان حذف و اضافه اقدام به ثبت نام با تاخیر می نمایند مشمول اخذ حداقل واحد خواهند بود.

همچنین آن دسته از دانشجویان مشمول پرداخت شهریه که دارای بدهی مالی هستند باید قبل از زمان انتخاب واحد نسبت به تعیین تکلیف وضعیت شهریه خود با امور مالی دانشگاه هماهنگی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع آموزش « نودانشجویان » از هفته سوم مهر

شروع آموزش « نودانشجویان » از هفته سوم مهر