مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-07سياسي

ساخت پل گهرباران - فرح آباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت پل گهرباران میاندورود به فرح آباد ساری با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر , احمد توکلی صبح پنجشنبه در بازدید از پل گهرباران گفت: ساخت پل گهرباران میاندورود به فرح آباد ساری برای اتصال جاده کناره مازندران با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی در بازدید از پل در حال ساخت فرح آباد بر روی رودخانه تجن که اتصال دهنده جاده گهرباران میاندورود به فرح آباد ساری است، اظهار کرد: ساخت این پل به دلیل تکمیل تعریض و بازگشایی جاده کناره مازندران حائز اهمیت است و اکنون با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این پل با دهانه صد متر و عرض حدود 12 متر در حال ساخت است، افزود: عرشه پل تیرهای فلزی و دال بتنی است که پس از بهره برداری، مسیر تردد از جاده کناره در این منطقه را بیش از 15 کیلومتر کوتاه تر خواهد کرد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از هزینه کرد حدود 50 میلیارد تومان برای ساخت این پل تاکنون خبر داد و یادآور شد: در دولت سیزدهم اعتبار خوبی برای این پل اختصاص یافت که روند ساخت آن را تسریع کرد و برای تکمیل آن نیز به اعتباراتی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پل گهرباران - فرح آباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساخت پل گهرباران - فرح آباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد