مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-27بين الملل

5 منفعتی که آمریکا در ادامه جنگ اوکراین دنبال می کند


بسیاری از کارشناسان بین المللی به درستی واشنگتن را بازیگر اصلی ائتلافی می دانند که خواستار تشدید تنش ها و طولانی شدن جنگ در اوکراین است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: نزدیک به یک سال و نیم از شروع جنگ در اوکراین گذشته است؛ جنگی که به نظر می رسید باید چند روزه به پایان برسد، حالا فرسایشی شده است و به نظر می رسد کشورهای غربی هم به دنبال طولانی کردن این جنگ هستند.

  ایالات متحده در این میان، با وجود افزایش تعددا تلفات و تخریب زیرساخت های نظامی اوکراین در صدد است از طریق ارسال تسلیحات نظامی به این کشور جنگ را طولانی کرده و فشارها بر روسیه را افزایش دهد.

  بسیاری از کارشناسان بین المللی به درستی واشنگتن را بازیگر اصلی ائتلاف بزرگ خواستار تشدید تنش ها در اوکراین می دانند که از طریق تزریق سلاح به میدان جنگ در صدد ادامه دار کردن این جنگ تا آینده نامعلوم است.

  در طول این جنگ که نزدیک به 18 ماه از آن می گذرد کی یف منابع نظامی و ابزاهای بازتولید آنها را کاملا به پایان رسانده و برای پیشبرد این عملیات، اکنون کاملاً به هزینه کمک های نظامی خارجی وابسته است.

  بازیگری غربی ها در صحنه جنگ اوکراین بدین صورت بوده که از ابتدا با حمایت ها از کی یف و تأمین مالی و تجهیزاتی آن در راستای گسترش ناتو به شرق که نقطه قرمز روس ها است، جنگ را ترغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 منفعتی که آمریکا در ادامه جنگ اوکراین دنبال می کند

5 منفعتی که آمریکا در ادامه جنگ اوکراین دنبال می کند