مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-23سياسي

چتر حمایتی 105 پزشک حامی نیازمندان در سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از چتر حمایتی و مشارکت 105 پزشک نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن اول شهریورماه و روز پزشک به جامعه پزشکان که مقارن با سالروز بزرگداشت پزشک ایرانی، شیخ الرییس ابوعلی سینا است، اظهار کرد: پزشکان گرانقدر در استان سمنان حمایت از یک یا چند کودک در طرح اکرام ایتام استان سمنان را عهده دار شدند و ماهانه با کمک های مادی و معنوی به رشد و بالندگی فرزندان معنوی خود سهیم هستند.

وی با بیان اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند، افزود: کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه قریب به چهار هزار و900 نفر از کودکان در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت هر چه بیشتر هستند، بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین، با هدف حمایت از این کودکان و تأمین نیازمندی های آن ها در زمینه های معیشتی، تحصیلی و درمان است و نیکوکاران به عنوان حامیان معنوی حمایت از ایشان را برعهده می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی 105 پزشک حامی نیازمندان در سمنان

چتر حمایتی 105 پزشک حامی نیازمندان در سمنان