مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-26سياسي

اندر احوالات گدایانِ تبریز/وصله گدایان خارجی بر چهره شهر بدون گدا


شهر تبریز زمانی به شهر بدون گدا معروف بود، اما اکنون پر از زخم و خراش آسیب هایی اجتماعی و فرهنگی است؛ چهره این شهر دستخوش زنان و مردانی شده که دست در مقابل مردم دراز می کنند.

- تبریز-شهر تبریز زمانی به شهر "بدون گدا" معروف بود، اما اکنون پر از زخم و خراش آسیب هایی اجتماعی و فرهنگی است؛ چهره این شهر دستخوش زنان و مردانی شده که دست در مقابل مردم دراز می کنند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اسرا درویشی؛ تا بوده و هست، به یاد داریم همواره تبریز به عنوان شهر بدون گدا معروف بوده است، شعار تبریز، شهری بدون گدا حاصل همت جمعی صدها خیری بود که در طول چندین سال گذشته به داد نیازمندان رسیده و به کسب روزی شان کمک می کردند اما شاید نزدیک به دو سه سالی می شود که فقر نه تنها در این شهر بلکه در کل کشورمان بیداد می کند و چهره تلخ فقر که بر سر منازل خانواده های ما نشسته است آنقدر تیره گشته که با تلاش عده ای هم نمی توان آن را زدود.

حال مدتی است که تبریز با پدیده عجیبی از فقر رو به روست که نه تنها روی سرخ تکدی گران قبلی از جمله آن دسته ای که از شهرها و کشورهای دیگر به این شهر آمده بودند را سفید می کند بلکه چهره ای جدید به این شهر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر احوالات گدایانِ تبریز/وصله گدایان خارجی بر چهره شهر بدون گدا

اندر احوالات گدایانِ تبریز/وصله گدایان خارجی بر چهره شهر بدون گدا