مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-09حوادث

19 عضو یک شرکت هرمی در شهریار دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در شهرک جعفریه شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 19 شهرک جعفریه با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت این شرکت هرمی شده و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، 19 نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: مأموران در بازرسی از محل فعالیت آن ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و دو دستگاه کیس رایانه را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

فتاحی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیربومی هستند، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان های دور افتاده در ابتدا با جلب اعتماد آن ها از راه های مختلف، به بهانه کار در شرکت های پردرآمد، به شهریار دعوت کرده و با سوء استفاده، آن ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 عضو یک شرکت هرمی در شهریار دستگیر شدند

19 عضو یک شرکت هرمی در شهریار دستگیر شدند