مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-29سياسي

عبور از بحران های کشور انسان هایی در تراز رجایی و باهنر می طلبد


عبور از بحران های کشور همچون دهه 60 انسان هایی مخلص، اندیشه ورز متدین و در تراز انقلاب اسلامی همچون شهیدان رجایی و باهنر را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی صبح سه شنبه در آیین کلنگ زنی پروژه برج دوقلوی دکوسنتر در اردبیل اظهار کرد: اردبیل مهد تمدن و زادگاه انسان های وارسته ای همچون شیخ صفی الدین اردبیلی، آیت الله مشکینی و مقدس اردبیلی است که توانسته است در کشور با تربیت چنین انسان های مخلصی سربلند باشد.

وی با اشاره به اینکه اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکوست و ظرفیت های گردشگری و جاذبه های متعدد فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: در کنار جاذبه های گردشگری اردبیل با داشتن کشاورزی پیشرو و صنایع متعدد و بخش خدمات توانسته است جایگاهی برای خود کسب کند که ارتقای این جایگاه نیازمند همت و همدلی مضاعف است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این بزرگداشت ها نباید صرفاً در تجلیل و تکریم زبانی اتفاق بیفتد بلکه باید به این دو شهید به عنوان دو مدیر در تراز انقلاب اسلامی، اسوه و شخصیت متدین، دو همسنگر و هم رزم و انسان های مخلصی نگریسته شود که روحیه جهادی خود در عبور از بحران های سال 60 در کشور جان خود را در طبق اخلاص گذشته و درس آزادی و آزادگی به ملت داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از بحران های کشور انسان هایی در تراز رجایی و باهنر می طلبد

عبور از بحران های کشور انسان هایی در تراز رجایی و باهنر می طلبد