مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-22اقتصادي

سی و پنجمین جشنواره امتنان در گیلان برگزار می شود


سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی با اعلام این خبر افزود: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان می توانند از روز شنبه 1402/07/01 لغایت روز دوشنبه تاریخ 1402/08/01 با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.

mcls.

gov.

ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: جشنواره امتنان همانند سال های گذشته با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

آقاجانی مواردی نظیر ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه؛ ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر را از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان عنوان کرد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و استقبال جامعه کارگری گیلان در جشنواره امتنان گفت: در سال گذشته از شرکت سیمان خزر لوشان به عنوان واحد نمونه و از شرکت فومن شیمی رشت نیز به عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح ملی تقدیر شد که امیدواریم در سال جاری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و پنجمین جشنواره امتنان در گیلان برگزار می شود

سی و پنجمین جشنواره امتنان در گیلان برگزار می شود