مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-02اقتصادي

پرداخت 35 میلیارد تومان از مطالبات برنج کاران مازندران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون 35 میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از 14هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل های صنفی و تعاونی های روستایی در استان، اظهار کرد: در راستای سیاست های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج ، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال 1401 در مازندران، تاکنون حدود یک هزار و 500 تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وی افزود: پس از استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دائر شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، تصریح کرد: کشاورزان می توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل های مربوطه تحویل کنند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 35 میلیارد تومان از مطالبات برنج کاران مازندران

پرداخت 35 میلیارد تومان از مطالبات برنج کاران مازندران