مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-17فرهنگي

اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران برگزار شد


با تقدیر از برگزیدگان، آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در کتابخانه عمومی شهید ملامحمد ذبیحی روستای بیساران شهرستان سروآباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، معصومه حسنی خونسار سرپرست کتابخانه های عمومی کردستان در آیین اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران شهرستان سروآباد که با استقبال گسترده روستاییان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره اقدامی تحسین آمیز و خلاقانه از سوی کتابدار روستای بیساران بوده است.

وی عنوان کرد:  برگزاری پویش هوارنشینان در روستای بیساران از سوی مردم روستا و به ویژه کودکان و نوجوانان با استقبال مواجه شد و این امر نقش مهمی در راستای ترویج کتابخوانی دارد.

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در کودکان وی با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در دوران کودکی، بیان کرد: کودکان به عنوان آینده سازان کشور نیازمند توجه ویژه در این حوزه هستند و با تربیت کودکان کتابخوان و علاقه مند به مطالعه می توان به توسعه فرهنگی کشور بیش از پیش کمک کرد.

حسنی خونسار با اشاره به اینکه ترویج مطالعه در میان کودکان و نوجوانان از اولویت های مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشور است، افزود: راه اندازی بخش ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی و اجرای برنامه های جذاب و پرمخاطب با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران برگزار شد

اختتامیه پویش کتابخوانی هوارنشینان در روستای بیساران برگزار شد