مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-14بين الملل

رییس کمیته دفاعی انگلیس به دلیل موضعش درباره افغانستان مجبور به استعفا شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «توبایس الوود» نماینده حزب محافظه کار و رییس کمیته دفاعی پارلمان انگلیس با انتشار توییتی اعلام کرد که به دلیل موج انتقادات از اظهاراتش برای لزوم افزایش تعامل بین المللی با افغانستان استعفا می دهد.

- رییس کمیته دفاعی پارلمان انگلیس به دلیل موضع خود درباره افغانستان و تأکید بر بازگشایی سفارت این کشور در کابل مجبور به استعفا شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، توبایس الوود نماینده حزب محافظه کار و رییس کمیته دفاعی پارلمان انگلیس با انتشار توییتی اعلام کرد که به دلیل موج انتقادات از اظهاراتش برای لزوم افزایش تعامل بین المللی با افغانستان استعفا می دهد.

این در حالی است که چهار نفر از اعضای این کمیته در چند روز اخیر به دلیل اظهارات الوود درخواست رأی عدم اعتماد به او را مطرح کرده بودند و انتظار می رفت رأی گیری امروز انجام شود.

الوود در بیانیه استعفای خود تأکید کرد: با اینکه معتقدم حمایت اکثریت کمیته را همچنان حفظ کرده ام، اما اگر همه اعضای از رییس کمیته حمایت نمی کردند، پویایی و اثربخشی آن یکسان نبود و باعث اختلال در کار کمیته می شد.

با این وجود، منابع به اسکای نیوز گفتند، رییس کمیته دفاعی پارلمان انگلیس پیش از برکنار شدن ، استعفا داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته دفاعی انگلیس به دلیل موضعش درباره افغانستان مجبور به استعفا شد

رییس کمیته دفاعی انگلیس به دلیل موضعش درباره افغانستان مجبور به استعفا شد