مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:312023-09-05سياسي

مهمترین خدمات ارائه شده برق منطقه ای غرب کشور به زوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی اسدی مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشور امروز در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: مسؤولیت تأمین برق استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام را برعهده داریم.

وی ادامه داد: با توجه به این که از هر سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام زائر عازم عتبات عالیات می شود طبعا باید برق مورد نیاز زائران اعم از روشنایی پارکینگ ها، استراحتگاه ها و مراکز ارائه خدمت به زائران را نیز در دستور کار خود داشته باشیم.

مدیر عامل برق منطقه ای غرب کشور افزود: حدود 150 هکتار روشنایی معابر و پارکینگ خودروهای زائران را در نقاط صفر مرزی تأمین کرده ایم  و در تمام نقاط مورد نظر روشنایی مطمئن وجود دارد.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز بر اهمیت استفاده بیشتر از انرژی های پاک تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم در ایام اربعین بسیار حائز اهیمت است، زیرا از تمام کشور زائر وارد استان می شود و خدمت به زائران دستگاه امام حسین(ع) بالاترین اهمیت را دارد.

  وی گفت: این که برق منطقه ای توانسته با صادرات به کشور عراق ارزآوری قابل توجهی را نصیب کشور کند قابل تمجید است و امیدوارم این برنامه با قدرت بیشتری استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خدمات ارائه شده برق منطقه ای غرب کشور به زوار

مهمترین خدمات ارائه شده برق منطقه ای غرب کشور به زوار