مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-23ورزشي

در های سن سیروس هم به روی زنان ایرانی باز شد


ورزشگاه سیروس قایقران انزلی امشب میزبان حضور تماشاگران زن خواهد بود؛ تماشاگرانی که برای تماشای دوئل ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان به این ورزشگاه مراجعه می کنند.

- مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از آنکه لیگ بیست وسوم آغاز شود، با توجه به نامه های تهدیدآمیز از سوی فیفا در زمینه رفع ممانعت ها برای حضور زنان در ورزشگاه ها به دنبال آن بودند تا مجوز های لازم را در این زمینه دریافت کنند و بعد از رایزنی با نهاد های بالادستی، سرانجام این مجوز صادر شد.

  مهدی تاج در روز قرعه کشی لیگ بیست وسوم از ورزشگاه هایی مانند نقش جهان اصفهان، شهید سلیمانی سیرجان و شهدای فولاد اهواز به عنوان ورزشگاه هایی که می توانند میزبان تماشاگران زن باشند، نام برد، اما در هفته های گذشته شرایط متفاوت از گفته های تاج پیش رفته است.

  ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان اولین ورزشگاه در خارج از تهران در تاریخ لیگ برتر است که میزبان حضور تماشاگران زن بود.

این ورزشگاه در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران میزبان برگزاری نبرد تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان بود که زنان علاقه مند به تیم گل گهر در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

در هفته دوم، ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان دوئل تیم های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان بود که در این مسابقه هم مجوز حضور زنان در ورزشگاه صادر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در های سن سیروس هم به روی زنان ایرانی باز شد

در های سن سیروس هم به روی زنان ایرانی باز شد