مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-30سياسي

اتحادیه مشاوران املاک تهران : اجاره اشتراکی خانه های دربستی رایج است


نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تکذیب موارد اعلام شده در این گزارش گفت: پشت بام خوابی و اجاره اشتراکی در آپارتمان حتی در مناطق پایین شهر تهران دیده نشده است و به طور قطع این مورد در نقاط بالا شهر تقاضایی ندارد.

- اتحادیه مشاوران املاک تهران : اجاره اشتراکی خانه های دربستی رایج است نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تکذیب موارد اعلام شده در این گزارش گفت: پشت بام خوابی و اجاره اشتراکی در آپارتمان حتی در مناطق پایین شهر تهران دیده نشده است و به طور قطع این مورد در نقاط بالا شهر تقاضایی ندارد.

داود بیگی نژاد درباره گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مبنی بر شیوع 8 شکل بی خانمانی به عنوان پدیده بدیل اجاره نشینی در شهرها از جمله پشت بام خوابی، موتورخانه خوابی، ماشین خوابی، گورخوابی، شغل گزینی سرپناه جویانه، هم خانگی دو یا چند خانواده در یک واحد مسکونی و خانه به دوشی اظهار داشت: در بین این موارد اعلام شده مورد خانه های اشتراکی از قدیم بوده و موضوع جدیدی نیست و باید توجه داشت خانه های اشتراکی در آپارتمان اتفاق نمی افتد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا وی با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی درباره اجاره اشتراکی در آپارتمان گزارش نشده است، ادامه داد: اجاره اشتراکی خانه های مستغلاتی و دربستی موضوع رایجی است و از گذشته این تقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه مشاوران املاک تهران : اجاره اشتراکی خانه های دربستی رایج است

اتحادیه مشاوران املاک تهران : اجاره اشتراکی خانه های دربستی رایج است