مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-02اجتماعي

موکب خدمت رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد


مجتمع مس شهربابک با برپایی موکب سیدالشهداء در منطقه مرزی «ریمدان» در استان سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی به زائران خارجی راهپیمایی اربعین حسینی را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و آغاز پیاده روی زائران به سمت کربلا معلی و نجف اشرف، شرکت ملی صنایع مس ایران اقدام به برپایی موکب های خدمت رسانی کرده است.

‎یکی از این موکب ها متعلق به مجتمع مس شهربابک است که در منطقه مرزی ریمدان واقع شده و با بیش از 40 نفر خادم به زائران خدمات رسانی می کند.

‎ بر اساس این گزارش، محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس با حضور در منطقه مرزی ریمدان واقع در استان سیستان و بلوچستان از نحوه خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات قرار گرفت.

‎خلیلی تأکید کرد: شرکت ملی مس تلاش دارد با استفاده از ظرفیت های موجود شرایط سفر عاشقان به کربلای معلی را تسهیل کند.

مرز ریمدان پذیرای زائران پاکستانی و هندی است که از این منطقه وارد خاک ایران می شوند و به زیارت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) می روند.

گفتنی است در روزهای گذشته حجت الاسلام والمسلمین مهامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، مرحمتی معاون استانداری سیستان و بلوچستان، رأفت فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب خدمت رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد

موکب خدمت رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد