مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-21ورزشي

سندرم « پرستش سلبریتی »؛ تکریم رونالدو، تحقیر هوادار


سلبریتی پرستی مسئله ای اجتماعی است و مسائل اجتماعی نیز مسائلی تک ساحتی نیستند و نمی توان با نگریستن به یک جنبه از آن به واکاوی موضوع پرداخت.

- عصر ایران؛ یادداشت میهمان؛ سمانه کوهستان؛ (دانشجوی دکتری جامعه شناسی فرهنگی) - چندهفته ای است که ماجرای بازی تیم فوتبال النصر عربستان با پرسپولیس و حضور مگاسلبریتی ورزشی؛ کریستین رونالدو در فضای کشور و شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده است؛ از تدارک ویژه برای حضور او در سوییت اختصاصی تا نحوه پذیرایی و خوشامدگویی.

همه به مباحث جنجالی در چند روز اخیر تبدیل شده است.

تا اینکه در روز 27 شهریورماه این سلبریتی ورزشی به ایران آمد.

همان طور که انتظار می رفت، استقبال از رونالدو حواشی زیادی را به وجود آورد و کلیپ هایی از استقبال پرشور گروهی از طرفداران از این سلبریتی در اینستاگرام وایرال شد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.

سندرم پرستش سلبریتی پدیده جدیدی نیست، در نقاط مختلف جهان سلبریتی های بسیار مشهور طرفداران پروپاقرص فراوانی دارند که به هر کاری دست می زنند تا برای ثانیه ای هم شده، موفق به تماشای اسطوره خود شوند.

نمونه اخیر آن حضور طرفداران نوجوان تیلور سوییفت خواننده مشهور آمریکایی است که برخی زلزله شناس ها شدت هیاهو و هیجان طرفداران او در کنسرت را منجر به وقوع زمین لرزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرم « پرستش سلبریتی »؛ تکریم رونالدو، تحقیر هوادار

سندرم « پرستش سلبریتی »؛ تکریم رونالدو، تحقیر هوادار