مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-30سياسي

پروژه های هفته دولت نقش مهمی در توسعه شهرستان دیلم دارند


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم گفت: افتتاح و بهره برداری از پروژه ها و اقدامات انجام شده هفته دولت نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان دیلم در آینده نزدیک خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امین خلیجی چهارشنبه شب در مراسم شب شعر عاشورایی در جمع هنرمندان دیلم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت (رجایی و با هنر) و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری همه مسلمین و شیعیان، بویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دیلم اظهار داشت: این هفته نماد وحدت بین مردم و دولت انقلابی است که این وحدت، سرافرازی و پیشرفت و اقدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم افزود: در سفر پر خیر برکت استاندار بوشهر به شهرستان دیلم 90 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی آن در شهرستان دیلم آغاز شد، که زمینه ساز توسعه و پیشرفت را مهیا خواهد کرد.

خلیجی با اشاره به اینکه افتتاح و عملیات اجرایی این 90 پروژه با هفت هزار و 447 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است، افزود: پروژه های نوید بخشی در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان دیلم آغاز شده است که در ترقی و توسعه بنادر نقش مهمی را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های هفته دولت نقش مهمی در توسعه شهرستان دیلم دارند

پروژه های هفته دولت نقش مهمی در توسعه شهرستان دیلم دارند